Usted está aquí: Inicio / José Luis Piquero / Blog / Si robas, que sea mucho: no te pasará nada

Si robas, que sea mucho: no te pasará nada

Es genial. La fiscalía no ha pedido el ingreso en prisión de Matas, a pesar de ser condenado a 6 años, cuando se supone que, no habiendo antecedentes, a partir de una condena de 2 años, entras en prisión. Por lo visto no hay riesgo de fuga, y eso que al hombre le esperan otras veinte causas por diversos delitos. Por mucho menos se fugó no sé cuánto tiempo Roldán.
La conclusión es clara: si eres un chorizo de barrio cualquiera, te pudrirás en la cárcel a la espera de juicio. Si robas millones, despreocúpate.
Luego se extrañan del descrédito de la justicia. Qué asco...
archivado en:
Hector Perez Iglesias
Hector Perez Iglesias dice:
22/03/2012 12:13

esto de la relatividá de les cantidaes en relación a la proporcionalidá de la pena yá lo tien mui bien asumío la sabiduría popular, como naquel dichu: "si debes 50.000 euros al bancu tienes un problema, pero si debes 50 millones el que tien el problema ye'l bancu" (anque viendo cómo foron les coses bursátiles y financieres d'estos último años paezme que los que de verdá tenemos el problema nun son los bancos sionón el restu la sociedá, que d'una manera o otra siempre acabamos por paga-yos les sos deudes...)

Ra
Ra dice:
22/03/2012 15:45

Ahoj,
Daste cuenta un poco tarde ninu...
Besinos, Ra